zaterdag 28 juni 2014

We haken van alles


Pin It! 


Omdat we nu midden in het WK zitten deze Hollandse poesjes gehaakt.
We zijn nu met ons haak groepje bezig met omslag doeken te haken,
zal er snel een foto opzetten.
Maar ik ben er pas aan begonnen dus duurt nog even.

Nog wel even mijn naalden etui laten zien..


Ook zo leuk om te maken.

Hoop binnenkort weer een kaart te plaatsen,
maar op dit moment heb ik 2 maal per week een haak groep..

En dat is ook erg leuk om te doen..

Nu hopen dat Nederland morgen wint,
en door gaat naar de volgende ronde.




 

2 opmerkingen:

  1. Oh oh oh....ik vind het zo leuk dat haken.
    Ik kan het nog steeds niet, maar ik geniet wel van alle creaties hier op verschillende bloggen.
    Wat een liefjes, die poezen.
    Leuk die oranje schaaltjes erbij, die doen het hem.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Daphne, haken is zo te leren hoor..Als je in de buurt woont mag je best op een woensdag komen kijken bij de haakgroep.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het langskomen op mijn blog.
En erg leuk als je een berichtje achter laat hier.
Wij waarderen dat heel erg.

Thanks for visiting my blog,and you comment on our blog.
We appreciate that

Merci de votre visite à mon blog et de votre commentaire, j'apprécie énormément.

Vielen Dank für Ihren Besuch auf meiner Blog, und Sie auf unserer Blog-Kommentar.