dinsdag 28 februari 2012

Happy Birthday


Vandaag weer eens een kaartje gekleurd met de copic markers.
Het afdrukje is van internet, 
weet zo niet van wat...heb het al een tijdje geprint en gekleurd liggen.
En ohhh dan is het moeilijk om daar een passend papiertje bij te zoeken.
Normaal zoek ik eerst alle papiertjes bij elkaar en ga dan pas kleuren.
Maar deze heb ik bij een vriendin gekleurd, en had dus geen papier bij de hand.

Maar het is me toch gelukt.
Op de kaart wat papier bloemen en roosjes gebruikt,
heb ze even met glimmermist bespoten.
Achter de bloemen een mooi uitgestanst hartje van cheery lynn.
En dan nog afgewerkt met een mooi pin.

Hier en daar wat hotfix steentjes en een tekst label.

Heel veel groetjes.

6 opmerkingen:

  1. je hebt toch weer je best gedaan en er een super leuke kaart van gemaakt...knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig kaartje, mooi bij elkaar gezocht hoor. Ik doe het ook vaak eerst kleuren en daarna zoeken: komt ook altijd goed dat zie je wel.Fijne dag nog!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je Agnes, wat een super mooi leuk en lief kaartje is dat.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke stempel en wat mooi verwerkt tot een kaart. Ik ben daar nog een beetje mee aan het stoeien.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het langskomen op mijn blog.
En erg leuk als je een berichtje achter laat hier.
Wij waarderen dat heel erg.

Thanks for visiting my blog,and you comment on our blog.
We appreciate that

Merci de votre visite à mon blog et de votre commentaire, j'apprécie énormément.

Vielen Dank für Ihren Besuch auf meiner Blog, und Sie auf unserer Blog-Kommentar.