vrijdag 20 januari 2012

Wishing you.....


Hallo allemaal,
Heb toch weer een kaart in elkaar gefreubeld...
Mijn inspiratie is erg ver weg, en dat is al een tijdje..
Hoop hem toch snel weer te vinden...dit is niets voor mij.

Heb maar eens een knipvel gebruikt in plaats van een stempel.
En dat was toch ook wel erg leuk om te doen.
Het witte vlak heb ik gemaakt met één van de nieuwste creatable mallen.
De kaart afgewerkt met bloemen en een erg mooie charm met een steentje erin.

Wens u allen een fijn weekend toe met veel freubel plezier.


4 opmerkingen:

  1. Hoi Agnes,

    Ondanks je geringe inspiratie is het toch een heel mooi kaartje geworden hoor!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your card is gorgeous Agnes, I love the pretty colours are beautiful dies you have used!
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje!
    Leuk die charm!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Agnes,

    hoezo inspiratie weg? Hij is erg leuk geworden.De volgende is weer leuker,weet ik zeker !
    groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het langskomen op mijn blog.
En erg leuk als je een berichtje achter laat hier.
Wij waarderen dat heel erg.

Thanks for visiting my blog,and you comment on our blog.
We appreciate that

Merci de votre visite à mon blog et de votre commentaire, j'apprécie énormément.

Vielen Dank für Ihren Besuch auf meiner Blog, und Sie auf unserer Blog-Kommentar.