vrijdag 20 augustus 2010

Christmas Wishes


Hallo allemaal,
Het is al weer meer dan een week geleden, maar hier dan toch weer een kaartje.
Ik heb koetie stempel 07 gebruikt en deze met Copic markers ingekleurd.
Ik heb het bont van haar jasje bewerkt met stickles en op het knoopje heb ik een hotfix stone geplakt.
De roze randen zijn gemaakt met een martha stewart pons en daarop heb ik weer hotfix stones aangebracht met de applicator.


De kaart verder afgewerkt met stansbloemen van een creatable mal, en deze voorzien van een mooie spacer en brad.
Achter de bloem een stans blaadje van creatable,
en deze gekleurd met copic markers in de kleur die mooi bij de kaart passen.
En aan de bloemen is een mooie kerst charm bevestigd.

Wens u nog veel knutsel plezier toe.


2 opmerkingen:

  1. Het is een prachtige kaart geworden.

    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Agnes,
    Wat een mooie kaart zeg.
    Prachtig die combinatie van creatable bloem en spacer met brad.

    Lieve groetjes Patricia

    http://kaartenshoppatricia.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het langskomen op mijn blog.
En erg leuk als je een berichtje achter laat hier.
Wij waarderen dat heel erg.

Thanks for visiting my blog,and you comment on our blog.
We appreciate that

Merci de votre visite à mon blog et de votre commentaire, j'apprécie énormément.

Vielen Dank für Ihren Besuch auf meiner Blog, und Sie auf unserer Blog-Kommentar.