zondag 1 november 2009

Christmas with Morehead




Hallo allemaal,
Vandaag weer eens een kaartje, na een drukke tijd, van de week wat tijd gevonden om wat te maken.
Het is wederom een stempel kaartje geworden, met de nieuwste morehead kerst stempels.
De stempel is ingekleurd met derwent coloursoft potloden, en hier en daar accenten aangebracht met de at you Spica pennen.
De kerstboom is bewerkt met Flower Soft.
En de lataarn met puffy white.
Het papier wat ik gebruikt heb is van Cosmo Cricket Jolly by Golly.
De kaart is afgewerkt met wat geponste blaadjes, met daarop een Rozet.
In het rozetje heb ik een paper flower gestoken en wat kleine rozen knopjes.
dit is met glue dots vastgeplakt op de kaart.

Wens u allen weer veel knutsel plezier toe.





De rozet met paper flower.




De kerstboom met flower soft, geeft een extra dimensie aan je kaart.

3 opmerkingen:

  1. hoi Agnes,
    wat een leuke kaart, mooi achtergrond papier ook,
    en de flowersoft op de boom, ik denk dat ik het ook moet aanschaffen, hiihhi
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaart zeg!! en wat leg jij alles netjes uit!!
    vind hem super!

    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het langskomen op mijn blog.
En erg leuk als je een berichtje achter laat hier.
Wij waarderen dat heel erg.

Thanks for visiting my blog,and you comment on our blog.
We appreciate that

Merci de votre visite à mon blog et de votre commentaire, j'apprécie énormément.

Vielen Dank für Ihren Besuch auf meiner Blog, und Sie auf unserer Blog-Kommentar.