zondag 10 augustus 2008

Stempelafdrukjes inkleuren.

Hallo allemaal,
Vandaag mijn eerste filmpje gemaakt.
Het is een uitleg over het inkleuren van stempelafdrukjes met coloursoft potloden van Derwent, met behulp van een doezelaar
Ik hoop dat jullie het leuk vinden.
Het kaartje wat ik ervan gemaakt heb is een oosterse ATC
Hier is gebruik gemaak van een oosterse clearstempel




Ik wens jullie alvast veel kijk plezier toe.
Ook zou ik het leuk vinden als je hier een reactie plaatst.





film uitleg inkleuren derwent potloden
Movie explanation using derwent pencils
Filmerklärung unter Verwendung der derwent Bleistifte

1 opmerking:

  1. Hallo Agnes,

    Wat een leuk idee deze blok.
    Heb er met plezier naar gekeken en vooral het filmpje is heel duidelijk en reuze leuk om het zo eens goed gezien te hebben.
    Ook leuk de kleine verhaaltjes bij de voorbeelden.
    Kortom een hele leuke informatieve toevoeging voor bij de webshop.
    Succes verder,
    hoop dat je er mee door blijft gaan, kijk nu voortaan echt uit naar de volgende nieuwsbrief.

    gr. Norda -

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het langskomen op mijn blog.
En erg leuk als je een berichtje achter laat hier.
Wij waarderen dat heel erg.

Thanks for visiting my blog,and you comment on our blog.
We appreciate that

Merci de votre visite à mon blog et de votre commentaire, j'apprécie énormément.

Vielen Dank für Ihren Besuch auf meiner Blog, und Sie auf unserer Blog-Kommentar.