woensdag 20 augustus 2008

Envelop kaart vouwen

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie laten zien hoe je een leuke envelop kaart kunt vouwen van een A4 design vel.
Deze envelop kaart is heel leuk om uitnodigingen in te versturen, of wil je iemand een leuke foto of geld kado doen dan kun je dit ook heel mooi zo geven.
Dus een echte aanrader!!!

Hiervan heb ik dus een download patroon met uitleg gemaakt voor jullie, die je kunt downloaden.
om vervolgens uit te printen.
Omdat je het vouwen een keer gezien moet hebben heb ik er ook een filmpje van gemaakt.
Ik wens jullie alvast veel kijk en vouw plezier toe.





Download nederlands

Download english
Download Deutsch

video

3 opmerkingen:

  1. Hallo Agnes,
    Wat fijn dat je er een filmpje bij hebt, want daardoor is het veel uitnodigender om het te maken en beslist niet moeilijk.
    Je hebt het heel duidelijk uitgelegd.
    Wat een goed idee, zo krijg je nog meer klanten, dat kan niet missen,
    succes hè,
    Groetjes van Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo Agnes,wirklich eine gute Idee mit den Filmen,das ist viel besser zu verstehen ,danke!
    Erni

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Agnes,
    Ik vindt het een heel leuk idee,
    ik was de hele midag al aan het zoeken naar een leuke envelop. Het is fijn dat je er een filmpje hebt bij gezet nu snap ik het een stuk beter
    greets flo

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het langskomen op mijn blog.
En erg leuk als je een berichtje achter laat hier.
Wij waarderen dat heel erg.

Thanks for visiting my blog,and you comment on our blog.
We appreciate that

Merci de votre visite à mon blog et de votre commentaire, j'apprécie énormément.

Vielen Dank für Ihren Besuch auf meiner Blog, und Sie auf unserer Blog-Kommentar.